Hos sjukgymnasten...

Sitter o skriver på min kära telefon :) väntar på att få komma in till sjukgymnasten. Har ju gått nån vecka nu sen OP och det känns att det går framåt! Men jag har fortfarande ont i ljumsken, det som var i magen känner jag att det bli bättre, men som sagt ljumsken! Den oroar mej en aning, jag vill så jäkla gärna att det ska vara bra snart! Skulle kännas skit om det är så att jag måste gå igenom nån mer OP för att bli hundra! Som ni ser så är det lite deppdag idag! Det hör liksom till skadeperioden! Men det är alltid svårt att hantera på ett bra sätt. Men jag hänger i! /S

Kommentarer
Postat av: Emil

tänker på dej vännen!

vill se dej på mattan snart igen i full form

2010-02-04 @ 03:21:28
URL: http://lillshihanatbrazil.blogg.se/
Postat av: Har Samma skada

Vad menar du med att du kanske skulle behöva en ny operation? Är det någon form av adductor release du tänker på då eller? Jag har samma skada och det är så svårt att veta vad som är orsakat av en klämd nerv "uppe i magen" som strålar ner mot adductorerna eller om det är något fel på själva adductorerna. Antingen så kan man ju skära av nerven eller i bästa fall frilägga den från det som irriterar den men vad vet jag. Tror du har gjort väldigt rätt i att fortsätta träna som du gjort och behållit smidigheten, det tror jag att du kommer att ha nytta av nu i din rehab.



//GSP

2010-02-04 @ 08:07:33
Postat av: Stefan

Vad jag menar med en ny OP är att om det skulle vara så att jag har haft två olika skador samtidigt. Alltså om det är så att det är nått fel med adduktorerna på vänster sida samtidigt som jag hade en nerv entrapment o sportmansbråck.....



Som det känns nu så har jag fortfarande ganska ont i ljumsken. Men smärtan in mot själva symfysen är borta!



I mitt fall så skar man av 2 olika nerver, tyvärr så vet jag inte namnet på dem.



Nu har jag kört rehab ordenligt i nån dag, o det känns faktiskt bättre. Hoppas bara att det går hyffsat snabbt tillbaka nu! 10 veckor låter det som just nu!



/S

2010-02-05 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0