Funderingar om sommaren....

Två inlägg idag. Oj... Det va länge sen....

Har suttit o kollat lite fram o tillbaka på hur sommaren ska se ut. Försökt planera lite med semester osv....
Det är ju saker på gång och jag vill få ut mkt av sommaren, har ju faktiskt aldrig haft semester på sommaren.
Men iår så ska det nog bli så! Ska bli gött!
Måste jobba upp en del flex o komp bara.......

Nu ska jag pulsa bort till Campushallen och discobygga lite!

O nu blev texten JÄVLIGT stor... va fan kom jag åt nu........ Åhhhhh orka!!!

Fan ta mina jävla korvfingrar!


Skitsamma.

Imorgon så är jag ledig. Tänkte vara med på UG passet o peppa då. Men innan ska jag fan baka lite...
Det har ju blivit lite av en drog..... O i väntan på att alla fröpåsar jag beställt ska dimpa ner så måste man ju underhålla sig!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Sandra FOTO

Ja det kanske jag kan fixa!



Bra att du har blogg.se , känner mig lite mer hemma där och kan göra desto mer :)



Skicka ett mail till mig om önskemål (färger, stil, ev. bilder osv.)



Läs här om pris: http://sanadara.blogg.se/category/bestalla-design-1.html

2010-02-26 @ 14:31:55
URL: http://sanadara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0