Då var man igång....

Måste säga att jag inte direkt va peppad när klockan ringde på måndagsmorgonen. Wilma tittade på mej o liksom funderade "va ska den där knäppsisen upp nu för! Vi ska ju ligga o mysa lite till"......

Det hade varit gött! Men men.....

Upp o hoppa! I och med att jobbet började så började även projekt 80kg! Just det... Blev ju några pluskilon under operationstiden :P

Frisk morgonpromenad till jobbet o sen havregrynsgröt! Inte speciellt gott, men det funkar! Inte mer! Vägning imorgon innan jag drar till jobbet. Första veckorna kan ju vara lite missvisande eftersom det är en hel del vätska som går ur......

Jaja... Skönt att vara igång med allt. Nu är det bara ordentlig träning som jag saknar, men det är bara ca en månad innan det borde vara dags att kunna dra igång det tåget!

SM ligger fortfarande i tankarna, även om det är jävligt knappt om tid! Men det kommer att bli SJJ innan sommaren om inte nått går fel!

Idag (typ nu, kl 14) kommer Emil, Zige o NKC gänget hem från mitt andra hem (RIO :P). Vet precis hur känslan när man landar på Arlanda är.... Man ser snön o tänker på att man för bara ett dygn sen va i paradiset! Damn....

Hursom helst så hoppas jag att ni hinner svänga in på en fika i LKPG. Skulle va roligt! Ni är välkomna!

Idag är det Rehab o hobbygym på schemat. Som vanligt......... :(

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Zige

ja det var hemskt att lämna Rio :(..



Men du, jag har operationstid den 18e mars... Funderar på att åka och besöka er och gästträna med dig. Är det lugnt eller? :)

2010-02-17 @ 13:56:08
URL: http://pronmonkehinbrazil.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ska du operera dej i Lkpg??



Givetvis så kan du va med o köra med oss! Själv kan jag inte va med för troligtvis så kommer jag inte va fit for fight till det, men jag kan kika på dina nya trix :)

2010-02-18 @ 10:49:16
Postat av: Zige

Nej det blir i Kalmar. Men jag måste ju göra så mycket jag kan innan jag opererar mig. Så jag inte blir inlåst och emo.. :)



Nej men det är bra, då kanske jag har en chans mot dig ;).



Men det blir nog början av Mars, jag hör av mig :)

2010-02-18 @ 12:56:59
URL: http://pronmonkehinbrazil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0