Blev visst lite svaka där....

Blev lite urladdning efter Battle of Botnia, har inte orkat skriva i bloggen. MEN! Idag kom det tillbaka lite driv :P

Träningen har rullat på bra sista 2 veckorna. Känner att jag är tillbaka efter sjukdom.

Dock så har ett knä strulat lite, så i förrgår fick jag tappa ut 9ml vätska ur det. Klar i fin vätska, så det är inte några probs med korsband o menisker verkar det som. Troligtvis är det från all löpningen. Så jag taggar ner den under denna veckan! Behöver nya skor, mina jag har nu är stenhårda!

Sthlm i helgen. Lite shopping, lite hundmässa och en massa mat :) Låter riktigt kul!

Min favvo helg närmar sig oxå! Jag längtar! Efter julen är det inte mer än att skriva en årskrönika, iofs så kommer den inte att innehålla så speciellt mkt! Men jag brukar ju skriva det, så varför sluta....

Back to work nu...

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0