Året närmar sig sitt slut...

2010 går kanske inte till historien som ett "Stefan" år... Hände inte direkt mkt som va direkt spännande...
Alltså för min egen del, o då tänkter jag mest på det idrottsliga planet.

Om jag inte minns fel så är nog 2010 det första året som jag inte tävlat ALLS! O det känns! Jag saknar det, jag känner att lusten för att tävla är riktigt stor. Så jag ser fram emot ett 2011 där jag får möjligheten att gå ut på mattan och visa att jag fortfarande kan :)

En sak som verkligen inspirerat mej under året va Battle of Botnia. Det va en sån jäkla rush att se Johan gå in o prestera som han gjorde med den plattformen som fanns just då. Det tar jag verkligen med mej in i det nya året!

För nått år sen så va det helt otänkbart för mej att gå matcher i Shootfighting el MMA. Nu har den inställningen helt vänt! Jag känner att jag har vad som krävs för att i framtiden kunna gå Pro MMA matcher! Och jag ska försöka driva mej framåt mot en ev debut! Mitt mål är att gå PRO MMA :)

Men första fokusen nästa år är Sportju-jutsu SM. Det saknas nått där, o jag vill ha det!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0