Veckan rullar på.

Mkt att stå i denna veckan. Jobbar heltid (mm jag vet) och så har jag alla UG-pass på campushallen.

Så det blir en del sena kvällar. Igår så hade jag dubbelpass på kvällen, men det löste sig bra för egen del då jag hoppade på o körde själv i det sista passet. Så det kändes bra, har ju inte riktigt blivit som jag tänkt med egenträning denna veckan.

Nästa vecka är samma visa men sen ska det klarna upp lite.

Kroppen är redo för att dra på ordentligt, då jag mjukstartat med nån vecka på 6-7pass o nu smygit upp på 7-9pass. Ser nu fram mot att de vanliga terminstiderna drar igång så att det blir lite rutiner i träningen igen.

Ska börja kika lite i kalendern nu i se vad hösten har att bjuda på.

Vikten börjar faktiskt ta sig lite nu, snart under 85kg ;)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0