Sommaren är snart slut....

Eller?

Nja... Egentligen inte, men det är ju inte utan att det känns lite som det efter att sommarlägret är slut.

Kom upp på fredagen. Körde 2 träningen för att sedan på kvällen gå på DN-galan med Norma! Det va grymt!
Nästa år ska jag gå igen, riktigt bra stämning!

Under lördagen så körde jag 3pass. Kände med väldigt sliten i kroppen på kvällen, men det släppte under söndagen.

Sparringen under helgen gick bra. Det va första "riktiga" SJJ sparringen jag körde sedan mars/april, och med det i bakhuvudet så måste jag va nöjd över att så mkt stämde. Kastbiten behöver triggas igång mer, och stående måste jag ta mer initiativ. Men det kommer med träning. Marken kändes väldigt bra, trots att jag bara kört SW sedan i maj.

På lördagskvällen så va det graderingar. Ingemar blev tilldelad 9:e DAN, och Ricard graderade till 4:e och fick sedan 5:e DAN. Det va kul att va med när detta skedde.
Jag är sååå imponerad av Ingemar. Och hans samtal med Ricard efter dennes gradering va väldigt rörande.

Sen gick Sara loss ordentligt på sin svartbältes gradering. Hon började lite trevande, men sen kom hon igång.
Det va ju självklart att hon skulle klara av provet men ibland kan det va svårt att inse det själv ;)

Grattis vännen! Det va du verkligen värd, och det va jättekul att få peppa o prata med dej under tiden du graderade. Du va så lugn och utstrålade en trygghet som få besitter! Jag kommer komma ihåg och njuta av detta länge :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0