Härligt!

Nu så! Nu börjar folk hitta tillbaka till träningarna. Så jäkla skönt att veta att träningarna blir av!

Denna veckan har varit intensiv.

Fredag kl 08.10 "stämplade" jag ut från träningen för den här veckan.
Facit? 10pass mkt fokus på kondition och muskeluthållighet.

Tyvärr så har kampsporten fått strycka på foten denna veckan pga att jag haft mkt pass på Campushallen.
Dessbättre så har jag kört MYCKET fysträning. Jag känner att mitt flås är på G att bli riktigt bra. Muskeluthålligheten går åt rätt håll! YES!

Några snabba ord med Världens bästa Wandus, bla om variation på vo2max intervaller. Check! Det kommer bli kanon!

Nästa vecka så hoppas jag kunna ligga runt 9-11pass men framför allt köra några fler pass kampsport.

Veckans bästa! = Morgonträning varje dag kl 07.00 - 08.10! O det funkar faktiskt asbra!

Nu blir det vila i eftermiddag och lördag/söndag. Under åren med överträning hit och stressfrakturer dit, så är det kanske bäst så.....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0