Slutet....

Det är vad jag ser på denna veckan. Så jäkla skönt. Varit en lång vecka med mkt träning och med mkt arbete, har ju blivit van vid 65% nu. Så att gå upp på heltid va inte kul..... Men nästa vecka är det tillbaka till det härliga livet igen :)

I morse så va det lite skön löpning. Har flyttat in på Campushallen nu, det är helt enkelt för kallt på mornarna nu mera. Ev så "firar" jag av med en sista ute runda när det är fint framöver.

Ikväll så tänkte jag att jag ska hänga på Mattes underground pass på Campushallen. Vi har lite planer på att testa lite nya övningar, men jag tänkte att jag skulle försöka vara med så mkt som möjligt :)

Helgen kommer att vara väldigt lugn känner jag, kommer vila på lördag eller söndag. Beror lite på vad som dyker upp. Troligtvis blir det MMA på lördag. Blir det så, kommer jag köra SJJ på söndag som återhämtningspass.

Nu ska jag försöka lugna ner mej lite o jobba. Höll på att smälla med bilen när jag va ute på hembesök nyss.
Mitt fel va det oxå. Solen i ögonen och bilen som kom från höger "fastnade" i A-stolpen. Hörde bara nån som tuta o tänkte att nu jävlar smäller det, lika bra att försöka gasa ifrån..... O det hann jag :P

Jaja.... Klarade mej denhär gången oxå..... TACK!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0