Skönt att vara hemma....

Sitter i soffan o kollar på Notting hill.... Käkar glass.... Allmänt seg efter inflyttningsfest (Martina i Liljeholmen) o lite träning i Nacka. Känner mej ganska nöjd med den lilla träning jag kört under helgen, gjorde vad jag kunde för att få ut så mkt som möjligt av de judoknepen som Rob delade ut!

Riktigt grym kille den här Rob! Vunnit allt! ALLT! I flera viktklasser..... Men hans största merit kan mycket väl vara hans otroliga personlighet! Bjuder på sig själv hela tiden! Kort o gott så va lägret väldigt bra.

Kul oxå att få träffa alla polarna igen! Förlåt Sara för att vi kanske inte hann snacka så mkt! Vi får ta igen det!

Satte mej med kameran nu o skulle fixa lite bilder, men det verkar inte gå så bra. Det får helt enkelt vänta tills jag får hem min alldeles nya o fina IPHONE :D  Iofs så tar det ett tag till, o det gör riktigt ont i pryltarmen! Men då kommer det kanske tom bli lite videoklipp :) Hitech!

Nu ska jag o Lexus ta o borsta tänderna, dricka varsitt glas vatten, packa min matlåda tills imorgon....
Sen ska vi smyga in o lägga oss o sova!!!!

Imorgon blir det fysbana med brorsan (om han orkar upp) och MMA+BJJ på kvällen. GÖTT!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0