Premiär!

Nu blev det visst ett tag mellan bloggarna, kom ur min fina "bloggform" under semestern! Men nu är det bara att ta tag i det igen! Förlåt Sara! Bra att du peppar mej!

Denna veckan har börjat riktigt bra, och träningen är tillbaka där den var innan semestern. ca 10-11pass/v.

Dock så har jag lite andra saker att ta hänsyn till nu när jag är instruktör på Campushallen. Kan bli lite stressigt på kvällarna men det ska nog gå bra.

På tal om instruktör så gör jag mitt första pass ikväll. Kettlebell medel pass. Ska bli skitkul!

Nu till helgen så blir det Sthlm. Fightcamp + inflyttningsfest hos Martina (Carolines kompis). Båda ska bli roligt :)

Sen ska det bli väldigt roligt att se Herr Jorup tävla igen! Det har jag saknat!

Lunchen är färdig, ikväll blir det MMA träning o efter det ska jag sätta mej ner o fixa med lite bilder från thailand!
Så ser det ut!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0