O det ska ni veta!

Att ha en låsning i nacken! Det gör ont, det gör jävligt ont!

Min nacke har ju varit lite knackig ända sen jag blev slängd på skallen (bokstavligt talat) i Rio för ett par år sen.
Stelnar till o blir allmänt dum. Har känt att det varit på G sista veckan men så landade  jag lite dåligt i en nedtagning i lördags vilket gjorde att det tjurade till ordentligt.

Så idag blir det inte MMA el BJJ. Det blir bio istället. Flickan som lekte med elden. Ska bli roligt.

Imorse hann jag med en bana, som vanligt. Uppe med tuppen!

360 med bulgarian bag
Bänkpress
Släddrag
Slägga på däck
Situps med bulgarian press.

4 varv. Lite olika repsantal på de olika övningarna, 45min.

Kändes alldeles lagom.

Nu blir det en lätt återhämtningsjogg innan bion.

Imorgon blir det löpning på morgonen och SJJ på kvällen. Om nacken inte blivit sämre.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0