Nu va det länge sen!

Sorry!

Har inte riktigt kommit in i vardagen än känner jag, men en bra grej med att resa åt asien är ju att man blir (lite) morgonpigg! Kanon! Har ju varit lite lite av en akilleshäl för mej ;)

Semestern har varit underbar, framför allt så har det varit väldigt skönt att bara få ta det lugnt o vara med Caroline. Vi har solat o badat varje dag.... O en matlagningskurs hann vi med! Kors i taket.......

Men semstern började egentligen med en dag på dynamix summercamp. Brorsan körde hela lägret men jag fick som sagt nöja mej med en dag. Nästa år ska jag va med hela lägret!
Bra träningar! 4 pass varav 2 sparring. Kändes gött att få gå loss lite innan 2 veckor vila!

Hade tänkt lägga in lite bilder, men kameran verkar lite trött just nu. Men det kommer! Både från lägret o Thailand!

Just nu är jag otroligt sugen på att träna! Tyvärr har jag åkt på nån förkylning så det blir lite vila denna veckan.
Och tyvärr så stannar jag hemma från landslagslägret (denna gång). Siktar in mej på fightcamp nästa helg.

Så Sara! Du behöver inte oroa dej för min bilkörning (helt exemplarisk förövrigt) ;)

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Hrm, hrm... Lite dåligt bloggande här nu tycker jag från "the snake"



:)

2009-09-08 @ 22:19:44
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0