Minnet är bra men kort....

Så sant så... Det va ju typ en månad sen jag va sjuk, sant! Minnet är bra men kort!

Dock så kändes denna gång lite värre.

På benen idag igen. Körde med brorsan på morgonen, men ikväll blir det lugnt då min söta sambo fyllde år igår.
Så ikväll kommer Eddo o Ulla-Britt över och vår trevliga granne (tillika bror) Gustav. Ska bli skönt o prata lite o inte göra så mkt mer. Och så är ju givetvis Lexus hemma oxå! Sen blir det ju god mat :D

Prognosen för denna vecka ligger just nu på 10-11timmars träning. Litet fall bakåt från förra veckan, men sjukdomen har ju gjort sitt där.

Nästa vecka fortsätter jag som tidigare. Vill ligga stadigt på 15-16timmar i veckan.

Sista tiden har jag ju skippat "vanligt" gym, och istället bara kört fysbanor. O det har funkat hur bra som helst!
Givetvis har var sak sin tid, och jag räknar med att hinna med en ordentlig grundstyrkeperiod innan jul för att vara ordentligt förberedd på nästa säsong, även kallad "Comeback 143991314". Lite less på att göra just comeback hela tiden! Nu vill jag har några fina år :)

Imorgon tar jag på mej min fina svarta  "campushallentröja" o blir superinstruktör igen. Då är det undergroundträning på schemat. Extra roligt att just mitt pass (och många andra av de "nya") var fullbokat så tidigt som i tisdags! Planerade banan lite idag, och jag tror att den kommer bli väldigt bra. Det kommer bli ganska mkt muskeluthållighet!
Ska se om jag kanske kan filma lite med min IPHONE oxå!

Måste ju skriva lite om denna fantastiska telefon! Egentligen ville jag inte ha en, men efter att min gamla gått åt helvete o jag lekte lite (dålig idé) med en på 3s butik så fanns det ingen återvändo!
Nu har jag fixat o donat med den i 2 dagar, idag ska jag slänga in massa musik o konvertera över lite BJJ filmer o judogrejor (NÖRD! JAG VET!). Så har jag allt jag behöver! Nästan! alla familyguy säsonger bara, sen! DING DONG HELLO!!!!!!!!


Nu är det inte många timmar kvar. 1,5 faktiskt. Sen ska jag gå hem o städa o leka med vovven o äta gooood mat!

See you in kettlehell!

Och krya på dej Sara :) Krammmmmmm

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Emil

de e ju Iphonehållaren på styret :D

2009-09-24 @ 19:38:53
URL: http://lillshihan.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är ju faktiskt ingen hemlighet att hundar till slut somnar in när dom blir gamla :)

2009-09-27 @ 17:30:39
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0