Låsning....

O den här jävla låsningen håller i sig! Försökte träna igår på kvällen, men det gick åt helvete!
Så det va bara att dra in svansen mellan benen o åka hem.

Har iallafall fått tid till kiropraktor imorgon, men jag missar ju veckans roligaste pass. Både MMA:n och BJJ:n.

Så det känns skit. Ska försöka kötta på med några banor, men frågan är om nacken fixar det.
Sprang innan jobbet imorse o vartenda jävla steg känns upp i nacken o ner i armen! Så det är verkligen inte som det ska!


Nu är det 90min kvar tills jag får gå hem! Då ska jag fan åka förbi o köpa en massa skit o sympati äta lite!!!!

FAN

/S

Kommentarer
Postat av: johnny" biten" jorup

hoppas du blir bra snart så du kan rocka igen!!

2009-09-30 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0