Det va länge sen...

Nu va det länge sen jag va sjuk. Men idag så (eller redan igår) så kände jag att det va nått på G i kroppen.
Givetvis så va det halsont när jag vaknade. Kändes sisådär roligt. Träningen har ju flutit på jäkligt bra ett tag nu!

Nu är det bara hoppas att det släpper snabbt så att jag inte hinner komma ur gängorna :P

För några veckor sen va jag inne o beställde mej en iPhone! Så jäkla cool mobil! O nu har den kommit! Ska ner o hämta den på stan om en sväng, sen ska jag sätta mej ner o leka med den :) Fixa massa appar o ner med massa musik o film!

Ibland (eller ganska ofta) känns det bra att vara prylbög :D

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är oxå sjuk :( Jäkla skit! Krya på dig vännen

2009-09-22 @ 19:08:01
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Emil

iPhone is the shit!



inte länge sen du va sjuk!?



har du kort minne landslagslägret i nybban?



Krya på dej kompis

2009-09-22 @ 21:39:23
URL: http://lillshihan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0