10år sen....

Så länge sen va det jag gick ut högstadiet. Fattar inte att åren gått så jävla fort! Känns inte som det va så länge sen!!!!! Galet!

Givetvis så har jag styrt upp annat som sätter käppar i hjulen för detta. Men jag ska verkligen försöka att möta upp grabbsen på stan istället! Måste snacka lite draperi med Lövet bland annat!

Just nu så är det lite småfix att stå i här.... MEN!

Nästa STORA nyhet är! Vi ska få tillökning i familjen :)

I början av nästa vecka så kommer det en ny bekantskap in i familjen...... Mer om det senare.....

Kan bara säga att jag ser såååååååååå mkt fram mot det. Kommer nog bli dåligt med träning då ett tag framöver...

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0