Stick.

Idag blir det vilodag. Återigen en ofrivillig sådan. Har tagit vaccinationssprutan på jobbet o känner mej lite hängig nu, så när jag är klar här blir det hem till älsklingarna!

Denhär veckan har varit lite upponer träningsmässigt. Kört på bra, men kroppen har bett om lite mer återhämtning.
Så då har det blivit så. I stortsett alla ordentliga skador jag haft har ju uppkommit av att jag inte lyssnat på kroppen, så nu försöker jag verkligen lyssna på de tecken den ger mej.
Sen ska man ju inte lyssna för mkt, risken finns att latmasken kan lysa igenom då.......

Som sagt denna veckan har haltat lite. Den kommer landa på 8-9pass. 4-5 kampsport o resten styrka o kondition.

Nu kör jag en liten lättare vecka på maxstyrkan. 3-5reps. Sen brassar jag på en vecka till med 2or och sen går jag tillbaka till fysbanorna.
Jag vill ha ett par ordentliga veckor innan det är dags i januari! Formen är ok nu och den ligger väldigt bra till för att vara bra tills tävlingarna drar igång.

1/12 är det röntgen, 10/12 är det tid hos läkaren. Då hoppas jag på någon form av besked, just nu skulle det kännas bra om det är nått som går att operera. Även om en operation skulle förlänga tävlingsuppehållet ännu mer.
Men då händer det nått iallafall.....

Jaja.

Vi får se....

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0