I morse när jag vakna....

Så hade jag fortfarande lite ont i höger ljumsken. Hmmm som bekant har ju vänster spökat hela året, ja ända sen jag kom hem från Kanada!

Men igår så blev det väldigt mkt sparring, tror det blev 90min bara sparring totalt under dagen. Oftast så brukar jag ta det lite försiktigt med att ligga underst, men igår så provade jag att jobba lite underifrån i halv/hel guard.
För det mesta funkar det bra, men jag blir trött snabbt i innåtförarna.

Så när jag kom hem igår så va det inte tipptopp.

Imorse va jag uppe innan tuppen vid 05.55. Käkade frukost o fixade alla träningsgrejor. Men sen kände jag av att ljumsken inte va nått bättre. Direkt gamla flashbacks till stressfrakturen o den typen av smärta.....

Ajajajaj det vill jag inte uppleva igen!

Så idag blir det vilodag och valpmys med Wilma! Det ser jag fram emot!

Förövrigt så "råkade" jag ställa upp i en stegräknartävling via landstinget i östergötland. Mest för att jag av nån konstig anledning ville ha en stegräknare, men sen insåg jag att man fick tillgodoräkna sig övrig träning oxå!
Hehe.... Känns nästan orättvist :P
Jag leder med 40.000 steg till 2an i östergötlands landsting och ligger 9a i den nationella tävlingen :)
Alltid nått! Tävling är tävling...... Så på nått sätt dämpar det tävlingsnerven något :P


/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0