Hur är det egentligen!?

Ja.... Hur är det egentligen med allt?

Jo!

- Wilma mår bra, hon busar o kissar så mkt hon kan inomhus. Gärna när brorsan Knut är på besök!

- Träningen flyter på KANON. (Tvungen att ta till CAPS där) Har efter många år kommit på att runt 10-12pass/veckan 
  är ungefär vad min veka kropp klarar av....

- Maxstyrkefasen är inne på 3 veckan.

- Intervallfasen är inne på 4 veckan.

- Jag behöver verkligen tvätta lite träningskläder!

- Igår kändes det sjuuuukt skönt att få vara hemma från träningen och vara hemma o mysa med Wilma :)
  Det behövde jag!

Idag då?

- Idag blir det MMA följt av MAXI :P

Sen är jag ledig resten av veckan. Ska försöka träna på som vanligt dvs 2pass/dag, tors/fre. Sen kommer Marcelo i helgen o håller seminarie. Kommer inte kunna vara med på allt men tänkte köra 1-2pass.
Så är det ju den där j-vla vilan som måste klämmas in nånstans :p får nog bli söndag.....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0