Det ser mörkt ut.....

När jag kikar ut genom fönstret. Så jäkla tråkigt att vi går mot dehär tiderna nu. Inget jag har längtat efter.
Men nu gäller det att rycka upp sig o ta tjuren vid hornen.

Det är nu man måste pusha sig själv att komma iväg till träningen om kvällarna.

Idag är det SJJ på schemat. Kl 20 börjar träningen så det kommer redan vara mörkt då :P

Tänkte jag skulle slänga iväg ett mess till Lars o se om han ska åka batmobilen ikväll. Cykla ligger inte varmt om hjärtat nu!

På torsdag kommer Wilma :D

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Satan

Du är kungen Ztefan, det är du som håller min träningsnivå på en hög level.....ger alltid bra pepp och är alltid fucking positiv och glad

Love ya - see ya in kettlehell

2009-11-04 @ 08:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0