Det är tuffa tider...

Föööör en del!

Så sjöng han, Per Gessle! Bra låt. Iofs ingen favorit.

Som tur är så är det inte riktigt det för mej! HEHE Härligt!

Förkylningen som började krypa på har sakta släppt sitt grepp. Ikväll är det kundkväll på Campushallen och jag ska va med o genomföra lite fystester med Coach Wandus! (www.wandusidrott.se).

Ska bli skitkul! O kommer säkert att va asjobbigt! Oroar mej lite för att sviterna av förkylningen ska vara lite hämmande, men utöver det så känner jag mej i bra form and climbing :D

Mycket roligt som händer denna veckan.

Förutom testerna så är det ju snaaaaaaaaaart dags att hämta vovvsingarna :)

Lilla Wilma och Lille Knut ska hämtas :)

Ser så jäkla mkt fram mot torsdag när vi åker för att hämta dom!!!!!!!!!!

Träningen kommer nog att bli aningens lidande i början, men det skiter jag i!!!!! Känns så mkt viktigare att få vara med o forma och se allt de första tiden mot att missa ett antal träningar!
Sen är det ju inte direkt så att jag inte kommer träna alls..... Får kanske backa ner till 5-7träningar i veckan istället för 9-12 :P

Nu är det mellanmål, snart är det dags att dra till Campushallen o börja värma :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0