Då va man pappa då :)

Eller pappa o pappa.... Husse kanske beskriver situationen bättre :P

Wilma har ju varit hemma hos oss i en veckan nu, o allt fungerar bra! Hon är en riktigt livlig krabat!

Inatt så provade vi även att ha "plastbrorsan" Lexus hemma.... Med facit i hand kan vi väl säga att det inte blev nån djupsömn direkt :P
Han är ju lite stirrig o höll Wilma vaken ett tag, när sedan han somnade så va ju Wilma igång. Men dom måste ju börja träffas nångång så det va bara att ta tag i det :)
Har ju saknat att inte ha Lexus hemma sista tiden :)


Träningen har flutit på ok sista tiden. Har försökt att få till kampsport varje kväll som tanken varit. Ibland kommer jobbet emellan, men det är inte så mkt att göra åt! Så är det. Om jag jämför med andra så har jag ändå otroligt mkt tid till att träna!

Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder, men jag måste få igång datorn hemma först. Kan ju inte ha några sladdar alls framme nu, o det blir ett sånt jäkla projekt att ta fram den då :P

Undanflykter....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0