Nya tider!

Åh! en vecka semester sätter verkligen sina spår! Så därför kändes det extra gött att dra igång med ordentliga rutiner igår! En riktigt bra träning med Srdjan! Styrketräning och kampsportsdrillar! Idag började jag med en morgonpromenad till jobbet! Skönt, synd att det regna bara. Nu känns det som att jag har släppt det mesta av SM missnöjet! Istället för att vara missnöjd med tävlingen så väljer jag att vara nöjd med att jag ställde upp! Sen kan alla ha en dålig dag på jobbet. Har svårt att tro att Mats Sundin skulle glänsa om han inte fick ha klubba eller bara åka på ett ben kanske!? NOG OM DET IALLAFALL! Sista dagarna har jag snöat in på youtubeklipp! Gör det i perioder! Mkt Judo har det varit denna gång! Slänger in ett klipp på min favvo kontring av Osoto gari :P Sen fattar jag inte varför det inte blir några mellanrum i texten! Nått måste ha hänt när jag höll på o fixa o dona förra veckan! Men det fixar sig snart!! Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0