Moral....

Ibland ifrågastätter jag min egen arbetsmoral. Kan ibland tycka att jag inte riktigt gör det jag borde...... ( Iofs så är det ALDRIG idrotten som stryker på foten ) .

Så blev det inte idag heller! Trots att regnet öste ner (jo det gjorde det verkligen) så knöt jag skorna o drog på mej en tjockare tröja, på med pulsklockan o ut i regnet!

Måste bara boosta mej själv o säga! Bra jobbat Stefan! Idag visade du verkligen arbetsmoral! Bra tempo o nu hoppas vi bara att ljumsken tyckte det va OK, så att det blir fler rundor framöver!

/Stefan o Stefan


Kommentarer
Postat av: sara

bra jobbat där, Stefan!

2009-05-22 @ 13:46:31
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Eve

Bra jobbat, jag och tjejerna i klubben gjorde lika dant! ;)

2009-05-22 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0