God damn!

Igår va en såndär härlig "proffsdag". Det är dom dagar när jag är ledig mitt i veckan o bara kan fokusera på att träna.
 
Så dagen började med en lättare jogging tur med Lexus. Tänkte att jag skulle springa lite med honom 2ggr i veckan ungefär.
Sen åt jag o sov en sväng på vår fina veranda. Klockan 20-21 körde jag o Srdjan drillar, sen satte jag mej på cykeln o åkte till sköna Campushallen för att köra Kettlebells i 60min. 50reps fördelat på 8 olika övningar.

Sen va jag trött!

En kanondag till handlingarna! Skönt!


Nu hoppas jag att allt har gått bra för vännen min. Hon är stark o tålig, o måste komma ihåg att det är i motvind som en drake lyfter :)
 
kramkram /Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0