Förra veckan

Blev väldigt bra! Kändes som att jag avslutade den lite dåligt, men med facit i hand så blev det 9-10 träningar!
Inte helt dåligt för en krympling som jag...

Veckans höjdpunkt va nog ändå igår när vi körde BJJ. Hade jäkligt bra flyt när jag passerade (allt jag kör iofs). Mina passeringar kommer vara jäkligt bra efter denna perioden. Å andra sidan kommer nog mitt guardgame att vara lite rostigt......

Denna veckan mjukstartar lite som förra veckan. Sen blir det nog lite avhugget i slutet av veckan. Ska på utbildning med Campushallen, o sen i helgen så är det seminarie med Eddie Bravo i Sthlm. Ska bli grymt kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta o hoppa i systerkläderna.....

/Stefan

Kommentarer
Postat av: tulle

Tja ba steffo! ska vi teama på seminariet igen eller har du nån ny i ditt liv?

2009-05-25 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0