ÅÅÅ det va segt...

Det va en riktigt seeeeeg dag idag.
Så fint väder ute o jag va fast inne med patienter hela dagen. Inte jättekul att sitta o se ut på det fina vädret.

Efter jobbet så lättade det på segheten o jag, Daggen o Johan drog ner till stan för att kika på en klocka. Daggen hade rekat bra, men missat ett skönt märke! Har själv kikat en del på det och det visade sig att Daggen fastnade för det oxå!
NICE!

Sen överraskade även grabbarna mej med en födelsedagspresent :) Bättre sent än aldrig, o det va verkligen en kanon present! Ett par fina boxningshandskar som jag med glädje ska slita ut :D Tack gubbar :D

En skön sallad på salladsbaren och efter det pep jag ut till Campushallen för att köra lite. Kände inte för kampsport idag, så det fick bli annan träning.

Denna veckan kommer det inte att bli direkt optimal träning. Har en utbildning i slutet av veckan som gör att jag inte kan träna ordentligt. Men imorgon så kommer jag löpa till jobbet och avsluta dagen med ett kettlebell pass.
Om det inte går att få ihop ett DC pass. Vi får se.....

Har hittat en skön sida! www.funbeat.se en go sida att hålla koll på sina träningar på..... Tänkte prova det ett tag........

Nu ska jag nanna.

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan Stefan kolla in Shapelink.com istället. Där hänger en massa folk från Nacka typ Ralf, jag, Sara W, Rille och hela vårt MMA-team. Snart så kommer dom andra teamen också börja föra dagbok där.



Det är hel gratis men man kan för en billig penning få extrafeatures som utökade statistikmöjligheter.



Hepp!

2009-05-26 @ 22:53:14
Postat av: tulle

det var jag som skrev förra kommentaren...

2009-05-28 @ 23:30:35
Postat av: Stefan

Haha jo jag förstod det :)



Vill du fortfarande ha en kropp att dra o slita i under lördagen så kör jag mer än gärna!!

/S

2009-05-29 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0