Ultraljud...

Det gjorde jag igår. Tyvärr så tror jag inte att det gav nått.... ALLS...

Och ska jag vara en riktig pessimist så betyder det att jag nu måste vänta fram till den 1/4, då jag ska träffa läkaren igen, för att få en remiss till en ny undersökning. Med andra ord så blir det mer o mer väntetid imellan undersökningarna, vilket är sämsta möjliga senario!

Igår när jag va klar med undersökningen så hade jag en känsla av uppgivenhet o bitterhet! Inte roligt alls....

Kände att jag hade velat berätta ett o annat för min läkare som hade ordinerat undersökningen. Framför allt när jag speciellt frågade om vi inte skulle göra en magnetkamera undersökning istället! 

Ska bli väldigt intressant att höra vad han säger när jag kommer till honom 1/4. 

Känns på nått sätt som en litet vägskäl i mitt idrottande!

/Stefan 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag e för fan trött på all skit som står emellan oss och dom där medaljerna som vi ska ta. Häng i nu Stefan, jag har en känsla av att det är värt det i slutändan. PER ASPERA AD ASTRA!!

2009-03-18 @ 09:31:44
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0