Tidsfördriv...

Sista tiden så har jag försökt hitta några roliga tidfördriv. Detta eftersom jag inte kan träna som jag vill och för att det är så jävla tråkigt att inte ha nått ordentligt att göra!

Så än sålänge har jag renoverat en byrå + målat den, bygger en DVD-hylla i valnöt samt en annan liten grej till stereomöbeln. Brukar ju bli så att jag går lite "all in" när jag får en idé.

Byrån har flyttat in i vardagsrummet o det blev riktigt bra faktiskt. Ska fixa nån bild på det.

Igår så var jag på en liten genomgång av några kettlebell övningar. Riktigt roligt. Kommer smyga igång med det till nästa vecka. Känns som att det funkar att köra det lite grann om jag är försiktig.

Vad gäller undersökningar hit o dit så har jag fått 27 APRIL!!!! som ett datum! Hur fan ska jag kunna vänta så länge!
Ja ni jag vet inte vad jag ska säga......

Känns väldigt surt iallafall.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0