Stålmannen...

Han har röntgen syn! O det skulle ju kunna användas i medicinskt syfte. T.ex. att undersöka mej.

Tyvärr så är Mr Jorup det närmaste Stålmannen jag kommer. O röntgensynen behärskas inte tyvärr...... Rökridåer däremot är ett av hans signum.

Har ringt till röntgen 5! gånger och även skickat ett brev. Tyvärr så har jag inte träffat på "rätt" sköterska som har tillräckliget med Florens Nightingale i sig...... När jag gör det så kommer det säkert att lösa sig väldigt snabbt.

Tills dess så kommer fortsätta ringa o söka efter min alldeles egen Florens.

/Stefan

P.s Paul! När det står skyddat nummer så är det inte STD-mottagningen som ringer, så du behöver inte oroa dej! Det är jag som ringer från jobbet. Så du kan lugnt svara ;) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0