Sommartid!

Att det ska betyda så mkt med en mindre timmas sömn! Tydligen! Kände mej ganska trött imorse när jag gick upp.

Hursom helst så har helgen varit riktigt bra. Innehållet är bla ett seminarie i sthlm o skön bilresa med Sara. God mat och och en ljumske......

Seminariet var i Nacka dojo. Självaste Eddie Bravo var på besök i Sverige. Kändes helt overkligt när han gled in genom dörren. Det va inte så att jag blev "starstruck" (som jag blev när jag träffade Nougeira i Rio för ett par år sen) men ändå.
Man känner ju liksom igen hans röst (typisk amerikansk)....
Innan seminariet så var jag lite orolig över att det skulle bli mkt snack. Onödigt sådant. O vad är det första som händer...
Jo.. Han tar 20min åt att snacka..... MEN! Det va bara BRA saker! Allt han sa va intressant!

Jag som inte rullar rubber guard så mkt måste ju vara noga med alla detaljer från början! Så jag bara försökte suga i mej ALLT!

4 timmar senare så var huvudet fullt av detaljer som måste slipas o slipas.... Mkt saker passar inte alls in i det gamet jag har nu, men varför inte utveckla det? Så får det bli!

Med på resan till Sthlm så var Sara. Som vanligt så va det riktigt skönt att få bara vara med Sara (rim). Resan upp va kanske inte superkanon rolig (3,5timmar pga snö!). Men det blev mkt sagt och jag uppskattar verkligen Sara som vän!
Just nu är hon ovärderlig!

Söndagen var jag tvungen att ta det banan.... Eller apelsin för er som gillar det bättre. Vad jag vill få fram är att jag vilade!
Ljumsken känns sådär om jag ska vara ärlig! Hade ett kort snack med Martin på lördagen om SM o så.......

Tänk om man kunde få visa hur ont man har!? Så andra skulle kunna få känna på det! Tror folk skulle få en annan blid av min situation då.

Imorse hade jag tänkt träna innan jobbet. Men ändrade mej snabbt när Lexus sparkade på mej under natten o jag inte kunde sova.... Så nu blir det gym efter jobbet, hem en kortis o käka för att dra till Ryd o köra BJJ. Inte optimalt på nått sätt men jag vill träna!

Tack Tulle för att vi körde under seminariet! Värdefullt!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: tule

Tack själv Stefan! Du var en grym träningspartner.



Kom till stockholm oftare så kan vi slipa på teknikerna.





ps. Jag och James drar till Mundial och stannar en vecka extra för att träna med Eddie på hans skola i Hollywood. Ganska coolt va?:)

2009-03-30 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0