Fika....

Va ledig i fredags. Perfekt! Synd då bara att jag hade glömt byta bort mitt "fredagsfika" på jobbet! Så det va bara att snällt gå upp o pallra sig ut till jobbet. Vet själv hur arg jag själv skulle blivit om någon annan glömt det.

Efter det så satte jag igång med tidsfördriven :) Byrån är ju helt klar o nu börjar även min hylla bli klar! Det har tagit ca 2 år pga resor o tävlingar osv.... Men nu är den fan snart klar!!! Bara lackning kvar!

Uppe tidigt idag. Ska dra iväg till Sthlm idag. Skönt att få åka iväg lite, blir ju inte så mkt nu när jag inte tävlar.

Funderar på att hänga med upp till Nordic Cup. Men vi får se..... Eddie Bravo är ju där då. Seminarie på nackadojo.

Nä nu måste jag ta mina saker o börja dra mej!

Hoppas allt är bra vännen.....

/Stefan

Kommentarer
Postat av: maria dahlén

Det var ett gott fika. Vi var alla imponerade av att du kom med fikat.

2009-03-18 @ 08:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0