Den här veckan....

Den började inte direkt kanon! Jag kände att kroppen var lite sliten så jag bestämde mej för att vila måndag, tisdag.
Så idag känns det lite bättre. Började med kettlebellsträning förra veckan o jag känner av det lite i ryggen fortfarande.
med största sannolikhet så är det bara ovana. Men man blir ju lite rädd eftersom det är en del i ens närhet som har haft/har diskbråck osv...... Tror jag är hypokondriker!

Men idag så är det "på´t" igen. Ska förbi gymmet påvägen hem. Blir att köra kettlebellspasset idag igen. Tänkte jag skulle känna hur det känns i ryggen imorgon. Men det känns liksom bara som att jag är lite öm, som en udda träningsvärk...

Tanken denna veckan är ju att ta det lite banan... Eller mer banan än tidigare.... Min otroligt sargade 26åriga såkallade kropp behöver lite återhämtning.....  ;)


Förövrigt så blir det HIFI-klubben ikväll. Extraöppet för medlemmar o jag tänkte se om jag kan stilla tekniktarmen lite.... 

/Stefan 


Kommentarer
Postat av: Lena

PLOCKA BORT VIKT! Kör med mesvikter och traggla teknikteknikteknikteknik. Passa ryggen!

2009-03-25 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0