Cykelmysteriet....

Innan jag drog iväg till Kanada i September så hade jag några småsaker som va tvunget att fixa. Så jag va tvungen att hoppa på cykeln o dra ner på stan.

Väl där så fick jag senare skjuts av mamma hem till lägenheten för att jag inte fick med mej alla saker jag skaffade.
Hur som helst så glömde jag vart jag ställde cykeln.

Så när jag nu kom hem från Montreal så var jag 100% säker på att jag hade ställt cykeln nere vid Cloetta Center.
Där fanns den inte! Någon jävel hade stulit min cykel! Jävla idioter!!!! Fan!

Sög verkligen att cykeln försvann. Men när jag kom hem så fixades det snabbt en ny cykel. Problemet var dock att växlarna inte riktigt hängde med, vilket var otroligt störande. Det i sin tur gjorde ju att jag inte ville använda den allt för mkt.

Men.....

Häromdagen så gick jag o Carro ner till trädgårdstorget för att lämna av Lexus hos Loviza. Jag lovar att sedan jag kom hem i december så har jag säkert gått denhär vägen mer än 100 gånger!!! 100gånger!
Men denna gången såg jag nått bekant! En ljusblå cresent..... MIN CYKEL! Nån jävel hade flyttat den! AHA! Nu jävlar tar jag tillbaka min cykel....

O då kom jag på det..... Jag va på Afrodite o käkade middag med mamma o pappa kvällen innan jag åkte till Montreal!
Hahahhaha! Det va där jag hade ställt den! Men i min lilla hjärna hade jag fått för mig att det va Cloetta Center jag ställt den! Kändes lite pinsamt att jag gått förbi den säkert 100 gånger... O först nu såg jag den!!!

Nu har jag hittat den iallafall...... Bättre sent än aldrig...

Ont i ljumsken idag.... Så det blev hel vila idag.


Till helgen så blir det till att försöka samla ihop sig en aning! Ska bli skönt att få snacka lite med den andra medlemen i TEAM "Per aspera ad astra"!


/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0