Sommarläger på Bosön.

Nu i helgen så var det dags att bege sig mot Sthlm för landslagets sommarläger.

Jag, Virre o Sara åkte i gemensam skara upp mot Bosön. UTAN AC! Sara.... Detta måste fixas!!!! :P

Torsdagen bestod av fystester. Golden four är det som gäller. Chins, Dips, Brutalbänk samt Cooper 3km.
Jag gjorde 23chins, 34dips o lunkade runt på 12.45. Brutalbänken funkade inte att köra för min del.
Kände mej ganska nöjd med resultaten, förutom cooper. Men å andra sidan ligger jag ju ganska långt efter i konditionen. Så med det i åtanke får jag känna mej nöjd.

Fredagen hade vi 3pass kampsport + 1 fyspass. Det mesta bestod av fotarbete samt lite judo. För egen del flöt det på bra. Ljumsken har över hela helgen sett bråkat väldigt lite. Jag körde allt och det kändes inte konstigt alls.

Lördag så körde vi 3pass kampsport. Mest judo o Bjj. Men även en del "kickmetodik".

Söndag var sista dagen. Då körde vi 1.5timma kampsport + 45min bodybalance.

Det va en snabb genomgång av vad vi har gjort under helgen.

Själva lägret var väldigt trevligt och innehöll många nya talanger. Men jag ska i ärlighetens namn säga att jag kände mej lite vilsen när jag kom fram till lägret o insåg att varken Herr Jorup, Mr Ville eller HMK Svahn skulle vara på plats!  Det kändes ganska tungt ska jag villigt säga!
Kom tillbaka killar!!!!!!
Men känslan artade sig o när vi åkte så kändes det som att alla de nya kommit in en del i gänget! Väldigt roligt! Vi hade även en liten "Coaches night" under lördagen. MYCKET underhållande!

Personligen är jag nöjd o nästan lite förvånad över att det gick så bra under helgen. I stora drag har jag inte sparrats i varken slag o spark eller judo sedan innan årsskiftet. O med tanke på det så kändes det väldigt bra! Jag känner att jag saknar en hel del kondition, men det jobbar jag ju på nu, så det kommer att släppa!

Virre o jag ska ta oss i kragen och arbeta ordentligt med fotarbetet nu framöver (o greppningen).
Med start imorgon.

Nu ska jag sätta mej ner och vänta på Saras blogg. Jag förväntar mej väldigt mkt bilder!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lena

45 minuter? Konstigt, skivan säger 54,5:-)

2009-07-02 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0