Sjusovare...

Han har smugit sig fram igen. Sjusovaren.

Tanken imorse var att jag skulle sprungit till jobbet. Allt var fixat, men jag kom inte upp :( Känns alltid tråkigt när planer spricker. Till mitt försvar så brukar jag genomföra det jag bestämmer mej för att göra!
Men midsommar (som förövrigt va väldigt bra! Som vanligt!) sitter i!

Imorgon blir det dock en runda innan förmiddagsfikat! Lexus o jag ska vara hemma då, ev så blir det en liten tripp till Svartmåla för att kolla läget lite. Ska bara höra med mamma o pappa o se om de ska vara där nere, lite tråkigt att åka ner själv.

Ikväll hoppas jag kunna få till lite judodrillar, ska ringa Srdjan o se om han har tid till det.

Nu är det snart frukost!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0