Saudades...

Idag så åkte Rodrigo (en brassekille som tränat hos oss en tid) hem. Väldigt synd, för det va först på sista tiden som jag kunde rulla med honom. Han är riktigt vass! Hoppas att vi kommer kunna besöka honom i Rio nångång i framtiden!
Förhoppningsvis så blir det redan till nyåret!

Igår hade jag ju lite ont i halsen. Idag va det lite lite bättre och framåt dagen så släppte det. Planen va egentligen att jag skulle vila idag men jag kom hem så bra i tid så jag körde ett "kapillärpass". 45min i medelpuls.
Känner att kroppen börjar komma in i löpandet. Men än sålänge blir det inte mer än 2ggr i veckan, nästa kommer jag att köra 3ggr.

Började med maxstyrkefasen denna veckan oxå. Körde första passet igår. Allt funkade bra, denna veckan är lätt inbaning. Sen blir det en medel, tung o sen en superlätt följt av medel o tung vecka. Ska bli roligt att se resultaten :)

Avslutar med en liten video jag fick av Rodrigo :P



Saudades betyder hemlängtan för er som undrar :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0