Mmmm det går bra nu...

Snart en vecka till som går till handlingarna. Veckan som varit har rent träningsmässigt varit ok. Inte mer, men ok.
Ligger på runt 10tim/veckan nu så jag jobbar mej uppåt. Tyvärr så saknar jag lite timmar på mattan men nu när tenta P är slut så kommer det bli bättre. Mycket för att min gode vän Srdjan är tillbaka o driver mej framåt :)

Körde en ordentlig runda idag. Ca 1.1-1.2mil. Gick inte fortaren än 11km/h tempo. Ca 55min för er som undrar.
För mej så innebär det ca 60-70% av max. 6-8 veckor kommer jag köra detta upplägget. Och då handlar det om en ordentlig uppbyggnadsfas. Kapillärbyggande.

Efter denna perioden så kommer det en lite tuffare intervall period. Långa intervaller.

Måste göra ett ordentligt VO2max test innan jag går in i den fasen. O det kommer göras hos www.wandusidrott.se 

Imorgon så är det kettlebell utbildning på campushallen. 10-18 ska det svingas o snatchas... Ska bli intressant o se hur man känner sig imorgonkväll :P

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0