Kort blogg idag...

Satt o fixade med fejjan o skulle efter mkt om och men lägga in en massa bilder.

Och vad händer? JO! Allt skiter sig o jag kommer inte vidare från sidan.... FAN.

Iallafall.

Förkylningen börjar släppa nu, men jag kommer nog inte kunna träna imorgon heller. Det betyder att det troligvis inte kommer att bli nån gym eller kampsportsträning denna veckan, eftersom det är midsommar o Broxvik som gäller till helgen.

Kommer ta med mej löpskorna o ev en kettle men jag vet hur det brukar bli....... Andra saker som ska fixas med :P

Helgen efter så är det landslagsläger. Ska bli roligt roligt. Ser fram emot att snacka med Lena om skadan o se om hon har några nya inputs som jag kan ta till mej. Det tråkiga är ju att jag inte fått nån tid för att göra MR. Har redan nu väntat i en månad. Och jag har bara fått papper på att jag ska få en tid "snart".... Yeah right!

Dags att börja ringa o tjata igen..........

Imorgon är sista dagen på utbildningen. Man blir helt veckovill av den, känns som att det är helg.

Nu ska jag sova....

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0