Faaaan!

Tränade på bra imorse! Sen small det till. 3 timmar tog det o så blev jag dyng förkyld. Som tur för mej (inte) så skulle jag jobba på jourcentralen under kvällen. Vilket blev en ända lång väntan till att komma hem o få vila.

Imorgon så är det SAIF utbildning till gyminstruktör, så denna lilla förkylningen hade jag kunnat vara utan!
Men det är bara att bita ihop imorgon o göra det bästa av allt......

Nu ska jag försöka sova.... Men frågan är hur bra det kommer gå...... Min näsa är så igenkloggad att jag troligtvis inte kommer sova speciellt bra inatt :(

Som alla vet så är förkylningar lika dödliga för killar som kryptonit är för stålmannen.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0