Eddie Bravo.

Späckad helg.... Ojojoj. Men det va givande!

Helgen började ju som sagt med seminarie under ledning av Eddie Bravo (Playernas playboy).
På schemat stod perfect spiderweb samt twister o twister sidecontroll.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att detta är some fucked up things! Damn!

Spiderweb passar mej väldigt bra, rullar redan en del från det o det va kanon med lite detaljträning därifrån.
Själva twister conceptet är hur grymt som helst, men jag är för trasig i ljumsken för att kunna köra det ordentligt, det är jävligt elakt mot ljumskarna!

Måste passa på o tacka för sällskapet under seminariet oxå! Tulle o Ralf! O sorry om jag pajade er dejt, det va inte meningen ;)

4 timmar senare så begav jag mej "hem" mot gärdet. Inflyttningsfest hos Christopher o Anne. Vilken lya!
Riktigt fin, 3 balkonger till att börja med! Världsklass :) Östermalms roligaste Johan Önnersjö fanns oxå på plats!
Trevligt!
En liten länk till lägenheten....
http://www.dn.se/bostad/smalter-in-men-sticker-ut-1.845655

Hela helgen va det ju kanonväder, och efter en (otroligt bra) löprunda på 55min så tog "grannarna" o vi fram grillen. Det blev sent! 00.30 gick jag o la mej för att plöja några sidor i min nya bok "aerob och anaerob träning", en kanonbok!
Riktigt bra!

Det va väl den helgen! Riktigt bra går den till handlingarna som!

Idag är det som sagt måndag.... BJJ ikväll o Tradil innan.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0