Snart! SNART!

Snart är det dags.... Årets viktigaste dag!

Jag har längtat såååå mkt på den! Förra året vid den här tiden så gick jag på gatorna i Montreal och bara söp in stämningen. Nu är jag hemma och väntar på att snön ska börja falla här.
I Kanada är det ju vinter på RIKTIGT! Med 2!meter snö (i stan) och kallt! Här är det inte riktigt samma sak, men jag bryr mej inte! Jag bara längtar....

Igår var en dag i landstingets tecken. Då var jag på besök hos läkaren ang ljumskarna samt även hos tandläkaren för att dra ut en tand.

Allt gick bra! Nästan.

Tyvärr var det lite otydliga riktlinjer från läkaren ang mina ljumskproblem. Så jag gissar på att det inte kommer vara nån direkt bra start på nästa år. Givetvis så hoppas jag att det ska bli en bra start, men jag är realistisk i mina planeringar o målsättningar så jag vet att chansen är "slim jim".

Jaja..... det är ju inget nytt.... Det har ju varit lite si o så de sista åren med min kropp...... Tråkigt, för jag vet att det finns potential att klämma till nån schysst medalj på ett mästerskap. Men jag är varken lastgammal eller trött på´t.

Det är bara synd att jag fastnat i pappershögar under i stort sett hela 2009!!! Men jag får gilla läget, det är inte mkt mer att göra.

Jag ser iallafall fram mot att vakna på Julafton :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0