Så va det över....

Årets bästa dag är över.... Känns alltid lite tomt dagarna efter, framför allt eftersom det är som längst kvar tills nästa gång :P

Julafton va som vanligt mkt bra! Och jag känner mej väldigt glad över att ha de traditionerna som vi har i släkten! Det är helt klart NI som gör det!

Dagen blev väldigt lång, upp klockan 08.30 o säng klockan 02.00.... Då va jag jäkligt trött!

Tänkte jag ska blogga mer om detta nån annan gång, sådär när andan faller på......

Just nu känner jag för att skriva om hur LITE träningsmotivation jag har.
Sista veckan har jag inte velat träna alls, o det har varit underbart att bara få vara hemma o mysa med Caroline o Wilma. Ta sovmornar o äta vad jag vill! Love it!

Men jag inser att jag måste bryta trenden snart, o det kommer inte vara några problem.

Det är bara det att just NU känner jag inte för att träna speciellt mkt, o eftersom jag är sjuukt dålig på att lyssna på kroppen/knoppen så gör jag det för en gångs skull. Känns skönt att bara ta det lugnt!

Håller som bäst på att planerar för vad som ska hända nästa år. Den planen ska va klar tills nyår.

Efter nyår så drar jag igång lasset igen. Ser faktiskt fram mot det :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0