Jultiden suger!

Men bara rent träningsmässigt. O då framför allt kampsportsmässigt. Linköping är ju en studentstad, vilket gör att väldigt många åker hem under jul och nyår. Det går verkligen ut över träningen för oss som är "locals".

Nu gör det inte så mkt just denna gång. Känner att jag behöver ha ett litet break för att få tillbaka det där riktiga suget.
Hösten har ju som jag sagt tidigare gått väldigt bra, och nu behöver jag ladda batterierna för ytterligare en säsong.
Förhoppningen är ju att jag ska komma tillbaka till tävlandet detta året! Jag har saknat det otroligt mkt!

Nu blir det iallafall annan träning under ca 2 veckor tills alla är tillbaka igen. Denna veckan blir dock ganska lugn, landar nog på 6-7 träningar.

Idag är det ju dan före dan före dan! 22/12! O jag längtar så otroligt mkt till julafton! Det är min favoritdag alla kategorier! Hela dagen är så perfekt tycker jag! Att åka ut till Slaka (där vi firar) får igång väldigt mkt fina barndomsminnen! Jag hoppas verkligen att den här traditionen kommer leva vidare länge länge länge!!!!!!!!!

Iår så kommer även Carros o min lilla bebis (kamphund) Wilma följa med, det ska bli väldigt roligt :)

På julaftonsmorgon så ska vi åka till Franzéns (Vänner till Carros föräldrar) och dricka glögg o leka med deras vovvar!

Sen åker vi ut mot Slaka vid 13.30.

O efter det så är det ett strikt schema som ligger framför! Se nedan!

13.30 Ankomst till Slaka
13.33 Avhängning av jackor
13.35 Hälsande på alla närvarande
13.45 Glöggsamling i stora rummet. (Alkoholfri för mej givetvis)
14.30 Kisspaus för Wilma -> Ny tradition
14.40 MAT. "kallt varv"
14.55 MAT. "varmt varv"
15.00 Kalle Anka
15.01 Gameboy Tennis -> Spelat det i säkert 11-12år!
15.15 Kisspaus för Wilma + Mig

Och sådär fortsätter det.... Fram tills klockan 01.00 ungefär, men då har jag hunnit förflytta mej från båda Slaka till Johannelund samt till Brinkbacken...... 

Jag längtar som f-n!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0