Nu är det slut på veckan, det är dags för

Semester!

Fan va skönt! Iofs så är det ett par timmar kvar att jobba, men det känns ändå lite som när man gick i skolan o visste att det va sista dagen. För att inte tala om när man tog studenten! Riktigt den lättnaden är det inte nu :P

Ikväll åker vi till Sthlm. Hade bara tänkt softa fram tills vi åker på söndag förmiddag. Men....

Så kom jag på att varför inte träna lite i Nacka. Känns ju väldigt lä(er)gligt! Brorsan är ju redan på plats så han kommer o hämtar mej på lördagen så kör vi hela dagen! Känns jäkligt roligt! Om inte annat för att få träffa en massa polare igen!!!!
Det blir en bra början på semestern.

Vikten har gått stadigt neråt sista veckorna. I morse så landade jag på 81.7kg. Det lägsta på länge. Iofs så kan det vara lite av en fantomvikt :P För igår åt jag bara soppa (av nån konstig anledning) på kvällen.
Vi får väl se vad den ligger på efter semestern.......

När jag kommer hem från semestern så drar även instruktörsjobbet igång på Campushallen! Ska bli skitroligt!
Men det ska bli intressant o se hur jag ska hinna med allt! Jobba 75%, hålla i träning på campushallen 2-3ggr/v, träna LHC killar o TRÄNA SJÄLV!
Kommer bli intressant! O pengarna ska gå till en bra sak :) Nämligen att resa för :) Mer om det vid senare tillfälle.....Då min pressekreterare gick på semester igår :P

NU:
Fixa det sista så att inte Birgitta blir arg o galen på mej när hon kommer tillbaka till jobbet efter semestern.

SEN:
Åka hem o packa det sista. Sen Bus4u till Sthlm.

IMORGON:
4 pass på dynamixlägret! Ska bli riktigt roligt!!!

Ses imorgon då Tulle! 

/Stefan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0