Morgonstund har guld i mun!

Klockan var satt på 06.05. Jag gick upp o snoozade, kändes som att jag bara blundade en millisekund o när jag kollade på klockan igen så va den 07.15! WHAT!!! Va fan hände med den timmen?????

Aja, på med löpargrejorna, snabb frukost (brukar inte vilja äta allt för mkt innan jag sticker iväg) o sen ut.

Oftast så känns det lite segt första 5-10min, men efter det så är det riktigt skönt. Idag va det lätt lätt duggregn, underbart!

Senare idag så är det "tränarträff" inför höstterminen på campushallen. Scheman o grupper ska gås igenom. Ser fram mot hösten :)

Pratade en snabbis med Sara igår, alltid lika roligt. Blir peppad av att bara prata med henne, o igår va det särskilt bra eftersom jag hade en riktigt dålig dag. Tack vännen :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0