Morgonpigg....

06.10 ringer klockan o det är bara stiga upp. Lexus har smugit upp i sängen under natten, och han tittar trött på mej när jag drar på mej löpargrejorna innan jag smiter ut i köket o käkar en minifrukost innan rundan.


Har va han iofs ganska liten, men han är så jäkla goo när han smyger upp o sussar i sängen :)
Blev den långa rundan idag. 8km. 34min tog det och då värmde jag i första 12-14min med ganska mkt lägre tempo.

Jag ska ta o rådfråga Herr Wandus om upplägget för löpningen. Annars så är min tanke att köra 2-3 pass där jag kör ca minst en 30min period med pulsen över 165-170. Lite tröskelträning. Men jag måste ändå snacka lite med min guru :)

"Träna hårt.... Men smart! " va det någon som sa till mej.

Ikväll funderar jag på att köra SJJ, eller om jag ska ta o köra ett eget fokuspass på Campushallen. Imorgon blir det nog MMA om jag inte måste in o jobba på jourcentralen. Måste kolla upp det!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0