Mardröm

Fy fan va dåligt jag sov inatt.... Brukar inte drömma konstiga saker, men inatt så va det nått jävla skit som cirkulera i skallen. Därför så vakna jag hela tiden o det kändes som att jag inte hade sovit nått när klockan ringde!

Det tråkiga med det hela är att jag liksom bär med mej känslan av drömmen nu..... Hela dagen känns skitdålig...
Har inte kunnat skaka av mej den liksom. Kanske bara är så att jag måste ta o vila lite... Kroppen känner sig faktiskt lite sliten efter en sommar med ganska mkt träning.....

Men det är bara denna veckan kvar...... Iofs en hel del träning, men sen är det semester. Ska bli skönt med några dagars ledigt från träning och jobb!

Nehä!

Nu måste jag fan skaka av mej den här skitkänslan...... Finns ingen anledning att sura för nått som egentligen inte hänt :P

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0