Jourcentralen...

Lite då o då så jobbar jag nere på jourcentralen. För er som inte vet vad det är så är det inte roligare än att det är en jourhavande vårdcentral som har öppet tills kl 22.

Det tråkiga med att jobba där är att jag missar bra träning! Just idag så hade det varit MMA på schemat. FAN! Det har snabbt blivit ett av mina favvopass under veckan. Ser verkligen fram emot att börjar köra det kontinuerligt under hösten.
Verkar som att det kommer vara ett bra gäng där nere! Många från SJJn i Ryd kommer börja köra där under hösten! Kul :)

Imorse så körde brorsan o jag lite blandad styrka.
Press
Buttons up
Snatch
Bulgarian svings
Slägga på däck
Dips

Avslutade med lite basic boxningsdrillar.

Skönt pass.

Brorsan drar till Nacka idag för lite läger. Hade gärna åkt dit jag med.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: tulle

Kom då! Jag har sparat en plats på mattan åt dig! jag fixar bra pris! Bara för dig!

2009-08-13 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0